luni, 10 mai 2010

O mare neNOROIre

… nimic grav, nimic tragic… doar un traseu putin cam “zemos” pe care te dadeai din manta-n manta ca la billiard si unde cand “aterizai” alunecai ca piatra de Curling. Cam acesta e fundalul pe care s-a desfasurat in 9 mai Lornion Trofe MTB XCO C3 Tg. Mures(ma dau gata denumirile astea), a doua etapa contand in (si acum inca una) Romanian MTB XCO Gran Prix.

Din perspectiva mea concursul s-a desfasurat cam asa: un start pe locul 2, 3 ture pe locul 6 si un tur ...pe nicaieri. Primele 3 ture au fost o placere: trante cat cuprinde, noroi in toate orificiile(bicicletei), iar in acest timp eu si Attila Madaras faceam schimb de roluri: cand spectator, cand protagonist.
La un moment dat mi-am creat un avantaj acceptabil fata de Attila insa in tura a 4-a mi s-a terminat “combustibilul”. Astfel am terminat de-a dreptul TERMINAT pe pozitia 8 si m-am grabit sa scap de tonele de noroi la pensiunea Imperial **** unde am fost cazati in conditii de lux. Parca si noroiul stralucea mai frumos acolo. (multumim Titi)
Dupa ce i-am dat un jet la bike si m-am “dezbracat” de stratul gros de noroi, m-am intors la locul de start pentru a-l aplauda pe Oly “Piticul Atomic”, care a alergat cat a putut dupa un loc pe podium... si l-a prins: locul 2 la categoria Elite. Bravo bosket! De asemenea felicitari si lui Sergiu, care a ucat echipamentul Maros Team pe podium la categoria Hobby Juniori. Apropo de echipament, Vladutz a reusit sa inaugureze pantalonii proaspat primiti, dovedind tuturor ca are “obrazul” gros... de la noroi ;).
Oare de ce inchei intotdeauna cu Vladutz???!! ...intrebari retorice.

Cu noroi in coltz de ochi, ;)
Va salut!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu