sâmbătă, 24 aprilie 2010

Scrisoarea de pe locul 3

Studiu de caz inainte de "lucrarea de control":



Iata vine-un biker tare respirand foarte discret
Elisei privind la dansul il intreaba pe bosket:
- Ce vrei ba?
- Eu? Locul unu. Si de n-o fi complicat
Antrenoru vrea sa vada premiul ca l-am castigat.

La s-un sfert deschise cortu sa-l inscrie la “Elit”
Insa n-avea bani ciclistu’; a crezut ca-i gratuit.
- Tu n-ai sponsori?!
- N-am nici unu’!
- Tricoul parca-i cearsaf
E brodat cu zero sigle si c-o dara de la praf.

O, tu nici visezi bikere, cate ture eu v-am pus
Pe urcarea ce-a vestita de la radacini in sus.
Si nu vreau ca sa ma laud, nici nu vreau sa te-nspaimant;
Ca sa iesi pe locul unu trebuie sa-ti iei avant.
- Cum?! Cand vena mi-e umflata, a pierde gandesti ca pot?
Am s-o iau pe scurtatura si tot le-o dau peste bot.
De-o fi una, de-or fi sase… nu vreau sa termin pe doi.
Bucuros le-oi face toate, de e soare, de-i noroi.


Va doresc ce-mi doresc si mie, dar cu un loc mai in spate ;)
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu