joi, 15 aprilie 2010

In sfarsit, un inceput!

Salutare
 
Cred ca nici blogul nu ma mai cunoaste de cand nu am mai postat.
 
M-am gandit sa fac o mica pauza din pregatirile pentru weekendul care sta sa inceapa si sa imi exprim bucuria in format electronic: INCEPE SEZONUL COMPETITIONAL 2010... si pentru mine .
Pai ar fi cazul ca mi s-ar atrofia spiritul competitional daca nu as lua masuri.
Si masurile luate sunt urmatoarele: Duminica 18 mai 2010, 450 km distanta de casa, 5,3 km lungime x 6 ture, 230 m diferenta de nivel, categoria C2 ...sau mai pe scurt ebike.hu Cup International MTB XCO C2 RACE, o cursa care va avea loc in Ungaria sau Slovacia.... sau Ungaria??!!.... Nu se stie, pentru ca e un concurs slovaco-maghiar organizat undeva pe granita dintre cele doua tari. Oricum voi lua cu mine in start pasaportul si licenta UCI ca poate ma trezesc in tura a 3-a ca imi pun vamesii interdictie pentru trafic ilegal cu noroi si eu vreau sa ma intorc acasa cu lantul pe bicicleta nu cu el legat de picioare.
Sper sa fie un inceput bun si sa fac o cursa frumoasa alaturi de bosketii din MAROS Team cu care ne framantam acum cu ce masina ajungem noi acolo.
 
Pana una alta trebuie sa gasesc o modalitate de a inghesui echipamentul de cursa intr-un bagajel cat mai mic ca va fi inghesuiala mare pe "mijlocul de transport".
 
Urati-mi succes! Am tulit-o!
 
Bye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu