marți, 17 mai 2011

Duminica, 15 Mai 2011, Clujul a pedalat...


... si nu numai Clujul, pentru ca la Etapa 2 - Skoda a "Campionatului local de Mountainbike" CLUJUL PEDALEAZA au luat parte si rideri dinafara Clujului.
Pe la 12 fara cateva minute am ajuns in parcul Colina unde brusc mi s-a afisat in fata ochilor imaginea unui concurs de MTB adevarat, cu poarta de start-finish, cu corturi si bannere colorate, cu banda de marcaj personalizata, cu iarba proaspat cosita si parcul proaspat salubrizat, toate special facute pentru acest eveniment. Constat cu mandrie (chiar daca nu prea am eu merite in acest sens) ca Clujul impune un anumit standard de organizare a unei competitii de MTB.
Pe la ora 14 s-a dat startul "expertilor" care aveau de parcurs 7 ture pe un traseu tehnic care pe mine m-a prins putin (mai mult) nepregatit din punct de vedere al starii tehnice a bicicletei.
Daca inainte cu o zi, pe traseul de maraton de la Preluca nu am fost prea afectat de schimbatoarele neadaptate noii transmisii, aici s-a dovedit "fatala" aceasta problema.
M-am luptat cu lantul care nu vroia sa stea cuminte pe viteza selectata de mine, astfel ca a trebuit sa recuperez de nenumarate ori timpul pierdut fata de coechipierul meu, Vlad Sabau, care era in fata mea la o pedala distanta. Pentru ca totul sa fie complet, am reusit sa imi rup si pantofii de bike si simteam ca ma imprastii pe tot traseul, bucatica cu bucatica.
Am terminat pe locul 4 in fata multor sustinatori care au venit sa concureze, sa pozeze si sa se bucure de un eveniment sportiv bine facut.
Abia astept etapa de noapte din 18 iunie, cand Clujul, in loc sa doarma, Pedaleaza!!!!
Urmatoarea cursa: cel mai probabil Cupa Concordia de la Lugoj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu