duminică, 27 iunie 2010

Marea Ocoleala

In acest weekend ploios de toamna.... hopa, scuze (m-am dezorientat) ...de vara, am fost chemati cu mic, cu mare la doua zile de orietare sportiva in cadrul Cupei Romaniei la Orientare pe Mountainbike in padurile din jurul Clujului. Sambata 26 iunie la ora 11:30 s-a auzit primul BIP al cronometrului de la startul probei de medie distanta in padurea Faget. Vremea a rarit bine concurenta clujeana (stati linistiti, nu au murit de batranete, ma refeream la conditiile meteo), insa Mury (Marius Muresan) si cu mine am reusit sa ne invingem groaza de a ne murdari si in acest weekend bikeurile astfel ca la minutul 34 respectiv 42 am pus mana pe cate o harta si dusi am fost...
Aveam de parcurs 6 km in linie dreapta, da' n-ati vrea sa stiti cat de dreapta a iesit in final. Am inceput timid, ocolind beltile, dar cand am vazut ca incepe sa ploua m-am bazat doar pe sacul de detergent de rufe care ma astepta acasa si i-am dat bataie. E ciudat ce se intampla la cursele de genul asta, fie ele chiar si de orientare sportiva si fara obiectiv. Inainte de start iti spui in minte jumate in engleza jumate in romana: “Nu-i stres. Merg de fun ca sa enjoy!”

Si brusc te trezesti gafaind, cu noroiul in ochi si cu limba-n spite, avand un singur scop in minte: UNDE-I PUNCTU!!!??? DA IO UNDE-S??!! Singurul obiectiv clar a fost sa ii fac cunostinta SI-card-ului de pe degetul meu cu fiecare punct trecut pe harta... si am reusit. Nu puteam sa vin acasa si sa va scriu ca m-am ratacit in padurea in care ma dau de o viata aproape zilnic. (Acum stiti de ce nu are Mury blog? ;))
Am terminat proba intr-un timp de 63':59'' pe locul 3, la aproximativ 20 de minute de locul 1.

Duminica 27 iunie am schimbat locatia pentru proba de lunga distanta (8 km in linie dreapta), cronometrul de start bipaind undeva pe coama dealului in padurea Hoia incepand cu ora 10. Ely ni s-a alaturat de aceasta data cu forte proaspete, fapt care s-a si vazut in rezultatul final: 99 de minute comparativ cu cele 108 ale mele sau 117 ale lui Mury. Noroiul “prietenos” si cateva greseli de amator (ce sunt) m-au facut sa pierd minute pretioase, dar nu m-am intors nici de data aceasta la finish cu mana goala: aveam SI-cardul plin de puncte: toate cele 13. Am terminat pe locul 7... asa, si..? Pentru mine e important sa gasesc tote punctele si sa imi dezvolt abilitatea de a ma orienta, de aceea pretentiile mele pentru acest gen de curse sunt minime.(buna scuza Tudore!)
Dupa o festivitate de premiere cu ciocolata si diplome am facut un pit-stop pe la Mury sa ne spalam bikeurile (multumim Mury) si sa ne gandim unde si cu ce vom merge la urmatorul concurs...

Pana una-alta... cititi mai jos ce-o zis Shakira ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu